вівторок, 18 травня 2010 р.




Ми дізналися: Лелеки у небі
Рухаються у певному порядку, постійно змінюючи позицію.
Їхні крила перебувають у плавному русі.
Здається, що вони не докладають зусиль, навіть коли летять проти вітру.
Посилають сигнали простим похитуванням голови.
Чому лелеки поводять себе так?
Дослідники кажуть: «Їм так краще. Це їм притаманний спосіб».
Летіти клином легше, аніж поодинці.
Коли той, хто летить попереду, втомлюється, інший займає його місце, щоб узяти на себе частку важкої праці.
Усе це разом допомагає птахам летіти на більшій відстані, – дослідження свідчать, що таким чином вони пролітають на 70% більше, чим коли б летіли поодинці.
Коли хтось втомлюється і відривається від усіх, один птах обов’язково залишається і чекає, поки обидва вони не зможуть знову приєднатися до зграї.
Командний підхід, лідерство, спосіб допомагати один одному, спосіб ділитися відповідальністю – це природний шлях, це один із уроків природи, який вчить успіху.
Це наш спосіб!



Я – Україна
Я не окраїна, я не руїна,
Я – Україна, я – Україна!

Навік обрала собі дорогу:
Іду до Бога, іду до Бога.

Мій шлях ізмірить єдина міра –
Святая Віра, святая Віра.

Не знаю, хто там у центрі світу,
Я ж в центрі світла, і в серці світло.

Кличу Вас, люди, зліва і справа,
В святу Державу, в мою Державу.

В країну сонця, добра й свободи
Рушай, народе, рушай народе!

Нас порятує від зла і крові
Голос любові, голос любові.

Вже час позбутись лиха-сваволі,
Плекаймо волю, плекаймо волю!

Пора звільнитись нам від прокляття –
Єднаймось, сестри, єднаймось, браття!

Плакати годі, годі тужити –
Нумо творити, нумо творити!

Будем служити Богу одному
І більше нікому, більше нікому!

Лиш перед Богом я на колінах,
Я – Україна, я – Україна.

Немає коментарів:

Дописати коментар